Компанія надає гарантію на товар, що підтверджує зобов’язання по відсутності в ньому будь-яких дефектів. Термін гарантії на товар становить від 2 тижнів до 36 місяців в залежності від найменування товару. Гарантія вступає в законну силу з моменту отримання покупцем товару.
Наполегливо просимо – при отриманні замовлення ретельно огляньте його на правильність комплектації та відсутність дефектів.
Гарантійний термін на безкоштовне усунення дефектів складає 14 днів з моменту отримання товару, і лише за умов, якщо товар має виробничі недоліки.
Компанія скасовує гарантійні зобов’язання в таких випадках:
- пошкоджена оригінальна упаковка та інші елементи товару;
- виготовлена продукція має незначні та суттєві механічні пошкодження, отримані в результаті використання товару не за призначенням;
- товар має дефекти внаслідок недбалого ставлення чи використання
- виріб втратив свій першопочатковий вигляд через пошкодження в результаті стихійних лих та природних явищ
Компанія не несе відповідальності за ремонт, який здійснювався стороннім втручанням третіх осіб.
Якщо у Вас виникли запитання щодо цих Умов, або Ви маєте будь-які інші зауваження щодо нашого веб-сайту, будь ласка, напишіть нам на пошту info@kamber.com.ua. Аби отримати детальну інформацію з приводу гарантії, обміну та повернення товару через наш веб-сайт зверніться до нашого менеджера за телефоном +38 068 42 62 823
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про Захист прав споживачів» Ви можете повернути та/або обміняти товар протягом 14 днів з моменту покупки за умови, що товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, упаковка, документи.
При поверненні та/або обміні товару проводиться відшкодування коштів покупцю, виходячи з вартості товару на момент його покупки, протягом наступних 7 днів.
Перед поверненням та/або обміном товару необхідно переконатися в наступному:
- товар повністю укомплектований і збережена його оригінальна упаковка;
- товар не був у користуванні, та не має наявних слідів використання;
- товар не піддавався сторонньому втручанню третіх осіб та ремонту;
- з моменту придбання товару пройшло не більше 14 днів;
- відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару.
Ми можемо Вам відмовити у поверненні та/або обміні товару через ряд причин:
- частково або повністю пошкоджена цілісність упаковки;
- наявні незначні або суттєві пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій користувачів;
- присутні ознаки стороннього втручання третіх осіб або ремонту окремих деталей комплекції товару.
Ознайомтесь, будь ласка, із Законом України «Про захист прав споживачів», де також зазначається про те, що є перелік речей, які поверненню та/або обміну не підлягають:
- рукавиці;
- натільна білизна, в тому числі футболки та термобілизна;
- шкарпетки;
- шапки;
- товари, які були в експлуатації.
Повернення коштів за замовлення відбувається після розгляду повідомлення про повернення та/або обмін та отримання товару протягом 7 днів з моменту надходження повідомлення та товару до магазину.
У випадку, якщо повернення та/або обмін товару відбувся через неналежну якість товару, то оплату за зворотню пересилку ми беремо на себе.
Якщо товар був належної якості і клієнт забрав його з пунтку видачі на пошті, але з певної причини не підійшов покупцеві протягом 14 днів, то оплату за зворотню пересилку, а також комісію за пересилання коштів – здійснює покупець.
Будь ласка, ретельно оглядайте товар в пункті видачі на пошті на відсутність дефектів!